måndag 5 april 2010

Kickassawesome



Smälter alla sköna intryck och vårkänslorna svävar runt idag.
Att vara så peppad att man vaknar mitt
i natten av det är nog bevis på det.
Farit runt överallt i sthlm hela helgen
och nu är jag hemma i mora, i lugnet.
Om två dagar ska jag iväg igen.
Tre dagars bussresa till barcelona.
Genom länder och städer.
IM LOVING LIVING IN THE CITY

Sthlm
Kickassawesome.
Inget blev som jag hade trott
- allt blev så sjukt mycket bättre, bäst!
Träffade Dick, bara namnet säger ju allt!
Vi var kickassawesoma tillsammans i Viksjö.
Typ rymde in till stan medans
förfesten trodde att vi gick en promenad.
Hookade upp med Mama och papa,
Kicki(bajsmamman) och Tony,
Martin och hans brud på nån pub.
Papa och Tony hade tävling om vem som
hade fulast skjorta medans vi andra drack råstora ölar.
Jag snodde ölunderlägg och sen drog vi vidare.
Åkte svarttaxi med en rysk doktor som hade
bytt namn från Mike till Max
sen hamnade vi på krogen med efterfestfolket.
Massa bråk men jag var ändå nöjdast i stan!
Att vara kickassawesome betyder tydligen
att man får vara zombiebakis dagen efter
Men en sak var säker
det var sol och härligaste våren utanför fönstret
Jag käkade glass och hamnade på
Dicks mormors födelsedagskalaspåskmiddag
Mot alla odds.



Efter dödsbakisdagen sov jag i Pats nya lya
Jag hoppas det kommer bli en vana <3
Ack sundbyberg lalalala

Jag, Pat och hennes brorsa flängde runt på
ikea innan jag drog hem på söndagen
Det gjorde ju inte saken lättare att gå
runt där och drömma
Vill ju bara ta mitt pick&pack
och hamna i sthlm
NU
Skön musik, skönt folk, skön stad
Tack för kickassawesome helg! See ya soon


Dick och jag börjar partytricka


Stockholmare


I stockolm kan man heta både svante
och brills och ändå vara snygg..


Partytrick #2



Partytrick #3 & 4, livsfarliga akrobatiktrick i ett kök


Vi hittade en roller så vi rollade lite


KICKASSAWESOME!


Vi hittade päron på en pub


Fultävling, bajsmamman snackar om nått kul


Lilla ölen....


Hej då bajsmammor och bajspappor


Inga svärd tillåtna på krogen inte
Slutet gott, allting gott!!

1 kommentar:

  1. Hahaha xD Du är ju bara för bra. Sista bilden ser ju helt freaky ut :D

    SvaraRadera