onsdag 24 februari 2010

Sweethearts

Åtta renar och många timmar senare
Försvunna i en annan del av Dalarna
Till vänster vid mynten. Overkligt



Separationsångest
Men så underbart självklart att jag kom tillbaka flera gånger
Du öppnade dörren och slet in mig
Jag blev svimfärdig av både lycka och förkylninggsjetlag
Hosta och huvudvärk here we go
Tur då att du är full av liv
Att gå och köpa råstarka halstabletter och choklad med apelsinkrokant
Hur fin får man vara?
Choklad med c-vitamin i måste ju vara bästa medicinen!



Vakna lagom tidigt, sträcka på tårna, få krypa intill och sen gå upp och äta frukosten tillsammans
Ibland är nog hårdmacka, hummus och gurka det bästa som finns
Mat är bra. Jag älskar mat
Att äta riktigt gott tillsammans med någon väldigt bra är värt
Vad lätt det har blivit att vara glad, gladast i stan, hela dagen
Kvalitetstid.



Du stekte en ost. Jag ordnade panna cottan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar