söndag 14 mars 2010

Crash! Kablam! Pow! Zap! Spank! Clonk! Hit! BipBip! Bang!

Jag har dansat mig igenom dagarna.
I ett rosa rum en onsdagskväll,
på ett kallt golv en hel torsdag
och när jag trodde att jag hade dansat klart,
dansade jag hela fredagskvällen också.
Jag hamnade på en vårbal utan kavaljer.
Så det var bara att dansa vidare.
Dansade mig svettigast av alla och det var det roligaste på länge.
Alla var så fina och maten var så god.



Vintern har kommit tillbaka och jag har ett projekt på gång.
På onsdag tänkte jag börja.
Ska gömma mig i studion, med en dator, kollegieblock,
beats, sounds, gitarren, basen, keyboarden
och kanske till och med den norska fyrtiotusenkronors -fjolen.

Bara tretton dagar kvar tills jag åker hem igen.
Efter det är det ju vår och Barcelona som gäller.
Jag längtar så.




_____________________________

This is it

Tänkte att det vore kul att göra en sån där
dans a la HighSchoolmovie, när alla plötsligt
bara råkar veta dansstegen. I somras visade
Erika mig världens coolaste grej - Flash mob.
Har inte kunnat släppa den grejen så jag
blev råinspirerad av Beat it-flash mobben och
bestämde mig för att lära hela skolan den dansen.
Dansar ju massa fel men det är inte lätt att fokusera
när man har så förbannat sjukt kul.
Det gööööör inget haha! Awesome :)




Take care. Peace

4 kommentarer:

  1. Hahahaha så himla roligt med dansen!:D Åh klänningen va jättefin!:D Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. åh, du är så himla vacker! vackraste i världen och jag älskar dansen! sitter här och gråter för du är så rolig och underbar!

    SvaraRadera
  3. YEAH VAD KUL DET SER UT! Hon tjejen i den vita klänningen är ju snyggast i universum typ. Tänk den som hade en sån :) Lyckligast i universum typ! <3

    >;[ vampyrkyssar på dig

    SvaraRadera