söndag 22 augusti 2010

Happy feet




Min sista dag på jobbet i Dalarna
En magisk kväll i augusti
Min sista kväll i falurött
Storstadsmagi tar mig vidare

Jag är så lycklig
Happy feet

Det första jag tänker på när jag vaknar
Det sista jag tänker på innan jag tar sömntåget
Stockholm och min höst där.

Allt ska invigas
Allt är nytt och spännande
Ibland är livet faktiskt vackrare än en dröm.

Krusbären här är ändå redan uppätna
Och mina flyttkartonger är snart fulla
Nu ska jag äntligen lära mig dricka vin
Äntligen få dansa regelbundet
Och simma varje vecka
Det nya livet börjar nu

Imorgon bär det av
med glädje i varje steg,
En bit upp på vägen
in mot huset
bland prylar och ner under täcket,
där, i rummet...

mitt rum.



Vem kommer bli kysst där först?

<3

4 kommentarer:

  1. cool bild!..och PAX ;-)

    SvaraRadera
  2. wöwöwöwööwöö awesome!!!

    SvaraRadera
  3. JAG VILL HA DEN DÄÄRRR KYSSEN!!

    SvaraRadera
  4. Isaballe Ballesson! Vet du om att jag är här inne tusen gånger om dagen så nu när du har en ny dator och allt så kanske du skulle kunna updatera? Gosh... Suck..... KOM IGEN NU DÅ ÄLSKLING!

    SvaraRadera