söndag 1 augusti 2010

Not too far from home



Inget Putte i parken för min del i år
Jag tog ledigt och drog iväg på roadtrip
med min Kelley istället!
Så underbart värt!
Vi tänkte logiskt och bestämde oss för att inte
dra allt för långt bort eftersom det bara
var jag som kunde köra.
Gävle - Borlänge - Falun
Enkelt och lagom
Ingen stress, vi chillade järnet
Hela dan varje dag!

Det började med grov försening
Som vanligt
Men skratt och lycka löser det mesta!

Två brudar i alldeles perfekt liten grön bil
Fullpackad med grejer som man inte behöver
Partymusik och allsång
A different city every night

Resumé
Har bara filmer och bilder från borlänge och falun
för batteriet var slut i gävle.
3 dagar utan skate och sol men vi var gladast ändå!
Som faaan!! wiiieee!

Gävle:
Hamnade hos Erika, ritade fula djur och missade Darin.
Skönaste sängen och äckligaste laxen. Pizza och ciderfest.
Kom inte ut förrän 01 men lika bra kanske
Då pallar man dansa röven av sig och hänga med Topias och Oskar#1
Galet bra uteliv i jävla Gävle men det blev ingen låtinspelning
Jag fick tillbaka min radiokylbox och en massa extra
Tack Erika!! :) :)

Borlänge:
Häng på Kupolen, inget nytt precis men råtrevligt
Träffa på Niclas och gänget. Korvmunchies
Förfest i ärtan, gråten-i-halsen-prat
Öppna flaskorna med kniv
Inget öppet men hittade "skrubben" tillslut
Kepsflickor vs. kepspojkar
Erbjudande på erbjudande men vi var svåra den kvällen haha!
Oskar#2 & #3 osv typ..
Inte röj i Borlänge på torsdagar kl 01 i alla fall
Det lärde vi oss hårda vägen
Byggde om ärtan till myspyskojja
Sen sov vi i den mitt i centrum haha!





Falun:

Det bästa till sist
Vi fick bo, äta och hänga hos Pune
Riktigt riktigt trevligt att se den sköningen igen
Alldeles för längesen sist
Ris och ketchup med svamp, gräddsås och vin.
Nomnomnom!
Utgång och vi var dancing queens än en gång!
Pune blev nästan utslängd direkt
Men han “bara njöt av ciggen” så han fick en andra chans
Jag och Kelley visade Falun hur man älskar att dansa
Vi fick tillochmed en liten publik som vi peppade
Dom enda som möjligtvis kunde mäta sig med oss var
Två dudes från Orsa(av alla ställen)
jepp nu behöver vi iaf inte träna på resten av året
Dansa är min nya passion!
Mer dans åt folket!!!
Galnaste danskvällen som toppades med att jag
Träffade DiscoKjelle från “100 höjdare” mitt på dansgolvet

WÖWÖWÖ!


Insjö-vimpeln såklart!! Pune partyanimal!!


Punes bor inte i hönshuset längre så jag försöker lära mig dricka vin.




Wanna spoon!? HAHAH sötkelley


Pryls pryls pryls!!


Jag och DISCOKJELLE från hundra höldare wöwö!

_____________________________________

Nej fyran va sjukt bra jävla grej det blev det här!
All the crazy shit i did tonight - Those will be the best memories!
Tusen tack Kelley för att du är underbar och full av liv
Tusen tack Erika för värdefull kunskap, eviga skratt oh skönaste sängen
Tusen tack Pune för att du är du trots grövsta snarkningarna - vi måste ses snart snart snart igen!!<3>http://www.youtube.com/watch?v=vtgPAQTJLQs

__________________________________


Här kommer filmerna!
Kanske väldigt internt men men.. enyoi!


Fick en superstor skatehjälm av Josef i jävla Gävle, tyckte jag va kul haha!


Kojan och nattprat


Pune snarkar liiite.. (här har han lugnat ner sig dessutom)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar