fredag 15 januari 2010

Lalalala!



Det är fredagskväll, jag sitter ensam i mitt rosa rum och smälter intrycken.

Spådde mig igår, i förrgår och dagen innan den. Tänk vad det ska lite till för att rubba balansen..
Från att ha legat opeppad i sängen med minidatorn tätt intill i fyra dagar, har jag nu släppt lös alla glädjeämnen i hela kroppen och inte suttit still sen imorse. Så härligt att vara sig själv igen!
Vet inte ens varför men nu känns allt toppen så varför spekulera?
Ups and downs.. Det löste sig!

Skid och snwbrdfilmer gör susen, god mat helar och drömmarna är min medicin.

Jag drar till Åre med freerideklassen på måndag, det kommer bli råkul! Hoppas på många långa dagar och nätter med det där sköna lilla gänget.

Har susat ner för berget ikväll tillsammans med bra folk, dansade piruetter och sjöng för mig själv. Det var kallt men chokladmuffinsen var god.

Nu är jag våffelproppmätt och nöjdast i stan vill jag lova. Jag ska snart drunkna långsamt i min kära 70säng, men först måste jag lyssna klart på “heartbeats” av Jose Gonsalez.

Take care. Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar