söndag 25 juli 2010

Konstigt kalas

sommardilemma:
bli fattig och rik via
spontanroadtrip med putte i parken
vs.
bli rik och fattig via olika


Jag undrar vad jag ska göra sen när googlebilen åker förbi
Det är ju nästan som 15 min of fame på nått sätt
För jag kan inte minnas att jag fått mina minuter..
Får sova på saken, nått måste man ju göra!
_________________________________


Trött dag.
Veckoslut på jobbspråket.
Söndag igen.

Kalas utan varken sång eller ballonger.
Men så kanske det ska vara när man blir gammal?
Regn och kalas hör som inte ihop.
Det är klart man blir trött.

Du då sommarregnet?
Nej fortfarande inte ett ljud.
Konstigt kalas och konstig helg.

Im right here were you left me
two weeks pass so quick
I remember yelling spelling
grega grega grega
vegas vegas vegas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar