onsdag 2 september 2009

Hej hopp i norska lingonskogen!




Hej alla glada! :)
Idag har vi kollat på hur man gör en egen longboard!
För vi ska bygga en varsin helt från grunden! HIGH FIVE!
WÖWÖWÖ!

Sen drog freeride-läraren (Kurt Are) med mig och Sindre ut i skogen på svampplockning!!
Inte lite kantareller vi hitta heller, har fan aldrig sett så mycket förr! Skar mig på svampkniven bara för de va så mycke gulingar överallt!! :)

Nu är det egentligen film i gympasalen - storskärm, tjockmadrasser och kuddar, synd bara att jag har massor som måste styras upp ikväll eftersom vi drar på tur i 3 dagar from imorgon!

Ska bli rånice! Kommer ihåg förra året när vi paddla kajak, sov under stjärnklar himmel och hade det helt perfekt, går det att bli ännu bättre i år ens? Hope so…

Peace.



Här får ni lite bilder å filmer från vårat svamp adventure! Och ja, jag är rambo men glad ändå:P


4 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAH! amandavardet imitationen var fantastisk=) och ja, heelvete så mkt kantareller! fan va gott=D du får dokumentära hur det går med longboard bygget! peace rambo

    SvaraRadera
  2. Åhh vi som ska plocka svamp imogon, vet dock inga bra ställen eller nått, du skulle ha varit med och hjälpt oss!!
    Trist att du ska va borta i 3 dagar men hoppas ni får det toppen!

    SvaraRadera
  3. HAHAHA så jävla kung Iza! Mhhmmmm! :)

    SvaraRadera
  4. svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp!!!!!
    jag ällskar svamp :)

    SvaraRadera