tisdag 8 september 2009

Sooner or later

Awesome helg som jag skriver om senare idag förhoppningsvis..
Har ju massa bilder också som ni måste se:)
Annars rätt peppad på dom här:
(boondocksaints2 & snabbacashteaser)
http://www.youtube.com/watch?v=if2-PYxgL50&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=KjIiv9pNiT8

* * * * *

Igår åkte vi massa longboard och spelade trummor:) Haha det var råkul, trommas(thomas) skulle lära mig spela vanlig 4takt(eller vad det heter) så han lärde mig ett slag i taget, tålamodigt och försiktigt men så började jag spela alltihopa snabbt som fan istället bara på kul men det var som rätt takt å råbra så han ba "whattafuck va vare där??!?!" (iofs jag med haha) men hans face då var priceless! Så jävla kul!!!
Kanske man är en liten trummis innerst inne ändå haha, ska fan hämta hit nicos electric drums så man kan öva i smyg hahah!

Jepp jepp... Nu ska jag på FabLab sen teater - RÅKUL!

Hörsdåhej! Take care. Peace

1 kommentar:

  1. Boondock Saints 2, jag är så sjukt jävla peppad! Nomine Patris, et Filii, et Spiritūs Sancti

    SvaraRadera