fredag 18 september 2009

I live in a pink room

Det här är mitt rum i Norge!
Akkurat!


90sängen funkar ändå helt ok bra. minidatorn också. och hjärtstolen. och oslo-kartan såklart! plus att mattan är lite vuxenpoäng enligt mig! inte för att jag vet om de är bra eller dåligt men... :)



tog bilden innan jag for till mora, därför är väskan packad:)



min fotosamling:) kusinvitamin, broshan, lillsister, mama&papa, kelley, hilla, anne line, zigge, the sounds, sånt som är värt <3


mina speglar, skateboards, och klockor bland annat :)



Den här satt på min dörr efter att vi kom hem från Leka! Marit hade gjort välkommenhem post-its typ, det här är tydligen min uppblåsbara t-rex, så jäävla fin!! (och nej det är ingen spik i röven, det är där man blåser i luften hahaha)


Take care! Peace.

3 kommentarer:

  1. haha, asgrymt! Gillar gitarren också=) fuck jäää

    SvaraRadera
  2. Hur mysig rum som helst!
    Ska också fixa och dona och hare mys så fort jag får pengar! =)
    Inspirations Isa. PUSS

    SvaraRadera
  3. schyssssssssssssssssssssst!!!!!
    ditt rum > mitt rum!
    pusss.

    SvaraRadera