måndag 28 september 2009

im in paradiseeeeeee !

Inget slår den här helgen som varit nu! Fyfan!
På fredagen styrde jag och andraårseleverna upp med karaoke! SJUUUUKT kuul!! Och så hämtade jag Tine som kome med tåget från trondheim! Snacka om finbesök! (Tine är grymbruden jag gick freeride med i fjol) SÅÅÅÅ KUL att se henne igen! Hon joina mig upp på scenen å sjöng cascada every time we touch hahahahahha! Senare den kvällen drog vi hem till Oda(som är lärare på kläder&design, som bor i lägenhet på samma våning som oss och är 25år å rågrym). Där var det kex&vin kväll!! Rååmysigt! Jag var ju kontaktperson plus ingen vinälskare så jag nöjde mig med gamal hederlig oboy hehe! AWESOME!


Tine och Sindre på vinkvällen!


Freerides dålda talanger i karaoke!


I går, lördag, då var det “så ska det låta” hela kvällen med chokladkaka och mys! Så jävla trevligt! Det var ett av internaten som styrde upp det projektet och det vart suksé kan jag lova! Fin avslutning med allsång dessutom!! Sen tog vi bilen till laxen, rööööjj!! Fuldans och drickesånger all night long! Och ja jag dansar nykter!! :P Hell yeah! Kom hem vid 2 tiden, råtrött men ack så nöjd. “Det här är paradiset” var det sista jag sa till Tine innan vi somna!


Pjalle finläppen


Cal lär sig norska partytricks!


Tine visar dudsen!


Anette visar att hon fått en bit av tanden utslagen!



Idag missade vi äggfrukost men det gjorde inte ett skit, inget kunde få mig på dåligt humör en så underbar söndag! Vi chillade järnet sen var det fotosession med mig, tine och cal! Sjukt kul!



AK är så grym på att fota! Lite skillnad från modellgrejen i sthlm amagaad!


Hear no evil, see no evil, speak no evil!

Tine drog med tåget vid 19, det var tungt. Har ju haft det så underbart i helgen! Jag älskar det här livet och dom kring mig.. Det här är fan paradiset! Jepp Bella är nöjdast i stan, utan att överdriva en millimetersminipluttsekund! Highest five in the universe på den!!

Ska beställa biljetter till eagles of death metal & aqua nu som spelar i oktober! Det är UKA i Trondheim då å råmånga på skolan ska dit! Kan inte tänka mig nå annat än att de blir råkul hehe!

Dagens dialog:
Cal: - Bella, are you gay?
Bella: - Yepp today i am, aren’t you?
Cal: - Well.. No..
Bella: - Huh? Why not?
Cal: - What do you mean? Why not? Im not gay today…. Are you gay tomorrow?
Bella: - Maybe, we’ll see i guess..
Cal: - ok.
Bella: - You mean gay as in happy right?
Cal: - Haha no! I meant gay as in homosexual?
Bella: - Well.. Hm.. No then, im not gay today. Im not gay at all as far as i know….
Cal: - Ok..

Haha! Cal hjälpte mig hitta andra ord för happy idag och så stod det gay som synonym så jag trodde det var det han snacka om haha men han trodde att jag var gay för att jag hade sagt det haha! Synd att vi inte filma skiten hahah!




Well… Sa jag föresten att det här är paradiset?? :P

Take care. Peace
And Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar