tisdag 15 september 2009

ig dro ematte - klart äd

Färnäs in my heart!


Drog till mora en sväng på onsdagen, var lediga så gäller att passa på! Skulle hem å hämta trummor, skatehjälmen och garn men så skulle Kelley dit och det var snack om att nico också skulle hem en sväng så flera flugor i en smäll duvet! Hittade varken garn eller hjälm men det blev massa häng så fett värt ändå!
mama&papa
Nico

Det typiska var bara att de inte räkte med att vara superman light den här gången.. Det tar ju 10 timmar att köra till mora från grong ungefär och det är ju inte precis råkul att sitta å köra så långt ensam..
Hursomhelst så gillar att köra bil iaf men om det blir varmt å skönt så blir jag råtrött råfort så såklart tänkte jag ju då att det är smart att sätta på fläkten på lite kallare så man håller ögonen öppna… Dumt dumt dumt, visst jag tog mig hem och trodde allt var frid å fröjd tills jag vaknade mitt i natten av att min nacke varr bruten! Hej nackspärr fanfanfan…

Tur då är vell att bästa polarn är massör å styrde upp det värsta en del iaf:P TUSEN TACK HILLA!
Fick köra stenhårt på massage, tigerbalm och “grannen-i-beck-halsgrej” hela jävla helgen.. Kunde inte ens köra bil för tusan..

På torsdan hängde jag med martin lite, chillade och kollade upp mtv-reklamen som hans låt är med i - wöwöwöw hur grymt som helst! Det var råfint.


Jaja.. Hilla försökte roa upp stämningen på fredan med att pierca mitt högra öra också, sen drog vi på på äventyr och hittade en hel hög med skibums som rakade mustascher och festade i hallen hos jeppenator i orsa.

Hallfesten och några av dörrarna i jeppes hus och hilla som vill va min hemmafru :)


På lördagen “överraskade” jag brorsan som vanligt, han visste inte riktigt att jag skulle hem till mora, han hade kräftkalas för han fyllde 21 på söndagen! Andre är den svåraste att köpa present åt. Fyfan.. Killen har ju allt redan plus att han är rånoga med att inget ska va “gay”. Men som tur var så va sötkelley en smartboll och kom på att han älskar ju ägg(ja vem gör inte det) så vi målade ett 12-pack å pimpade asken med klistermärken. JEEYY han blev rånöjd :):)

Brorsan fick massa bra grejer typ 12 ägg hehe, och snäll som han är så får tillåmed fiskarna smaka:)


På söndan skulle jag egentligen dragit tillbaka till Norge men nackspärr och bilkörning var som ingen bra combo så jag stannade kvar en extra dag. Chillade med niclas - värt, lyssnade på visslande björnar med kelley å rebecca, hängde med martin å packade, sa hej då till nico som drog tillbaka till uppsala och hälsade på farmor.
kelley och jag hörde en björn som vissla i skogen!!

gangztagrany och spahilla chillar.
Niclas försöker fixa fiiiilm:) chilla är livet!


En awesome helg indeed! Tack alla underbarlingar! Ses i oktober igen!
Och fysatan va fint välkommnande jag fick igår i grong förresten! kristine sprang fram å å jag fick värsta bamsekramen så man lyftas upp! Sen alla andra som krama å sa välkommen hem - huuuur fint som helst! Kan ju meddela att fläkten i bilen igår va allt annat än kall så gissa vem som är nöjdast i stan idag:) no more nackspärr här inte!!!


råtråkit att köra bil i 10h men så plötsligt börjar kreativiteten flöööda!


Take care! Peace.

4 kommentarer:

  1. Lät som en riktigt bra helg! hoppas nacken blir bättre nu=)

    SvaraRadera
  2. haha gillar din sång till the cure, å älskar ditt skratt, saknar dig!!

    SvaraRadera
  3. haha.... ja nacken va ju helt klart bättre eftersom du tom digga ;) bra med träning" savner deg!

    SvaraRadera